Babymatkurs på nett




"Tusen takk for et supert kurs! Det var såååå godt å bli minnet på hvor enkelt det er å lage god mat fra grunnen av!"

"Tusen takk for veldig informativt og kjekt kurs. For meg var det akkurat det jeg ønsket at kurset skulle være."

Det er svært hyggelig å få slike tilbakemeldinger på babymatkursene vi tilbyr via nettet. Vi ønsker å kunne tilby babymatkurs til alle, og har nå hatt flere nettkurs for de av dere som ikke fysisk har mulighet til å delta på våre babymatkurs. Vår kursholder Mette Kahrs Dykesteen fra Bergen, holder vår babymatkurs på nett.
"Det er så lett å glemme hvor enkelt det er å lage god mat fra grunnen av  i en hektisk periode med små barn. Takk! Her skal det bli mye god mat på de store og etter hvert den lille. Jeg har litt spørsmål, men fikk ikke skrevet dem ned under kurset ( måtte multitaske litt med en baby), så skal se opptaket på nytt og notere meg dem. Takk igjen for masse inspirasjon. Jeg kommer tilbake med spørsmål :)""

Nettkurset har flere fordeler. Du kan stille spørsmål mens du ser kurset, om ikke kan du sende oss spørsmål i ettertid. Du kan også se kurset på nytt, sette på pause eller se det flere ganger. Du får kanskje svar på spørsmålene underveis. Sendingen er tilgjengelig i 5 dager.

Du får tilsendt kurshefte med oppskrifter. Her er det mange gode tips og oppskrifter for de minste (som også passer for eldre barn og resten av familien). Hvis dere ønsker boken "Babymat- det første året," får dere tilbud om å kjøpe den til 275,- kr.
Kurset er lagt opp som de andre kursene vi holder. Hva barnet får å spise det første leveåret har stor betydning for barnets helse videre i livet. Vi demonstrerer hvordan lage mat som gir gode smaksopplevelser og næring, har fokus på ekte og rene råvarer uten sprøytemiddelrester og syntetiske tilsetningsstoffer.
Vi lager barnets første moser, den beste babygrøten og gir gode tips om gode råvarer og hvordan kombinere babyens mat med det familien ellers spiser. Barn lærer å like den maten de blir tilbudt. Dere får også mange gode råd og tips som hele familien vil ha glede og nytte av.

Passer for deg som er gravid eller har barn under 1 år.
Du finner info om neste kurs på nettsiden vår her.

"Jeg synes det var veldig greit å kurset på nett, og kjempe pluss at du kan se gjennom det en gang etterpå. Da fikk jeg svar på alle spørsmålene jeg hadde også :)"