Lanseringsfest for Lettlaget barnemat

Onsdag forige uke hadde vi lansering av Lettlaget Barnemat på kafé Sjokoletta, hvor også noen av bildene i boken er tatt. Fotomodeller, foreldre, media og andre gjester fylte lokalet.

                                                                               Foto:; Grethe Nygaard www.grethenygaard.no


NRK Rogaland (radio) gjorde opptak på direkten, og TV Haugaland filmet små og store, samt intervjuet både fotograf Grethe Nygaard og mor Benedicte med sønnen Magnus. Senere på kvelden hadde jeg med meg niesen min Norunn og min sønn Emanuel, som også er gjennomgangsfiguren i boken, i studio. Dere kan se opptaket på denne linken (spol frem til 19 minutt): 
http://tvh.no/se-tvh/22960/1730-direkte/24332/onsdag-11-mai


Haugesunds Avis tok bilde av fotograf Grethe Nygaard og meg selv med armene fulle av barn i sofabenkenpå Sjokoletta, og skrev en fin reportasje: Matvaner formes fra tidlig alder.  




Takk til lokale medier som stilte på lanseringen og lagte flotte reportasjer og takk til Sjokoletta kafé som stilte lokalet til disposisjon.